سلام
من۱۴اردیبهشت انتی رفتم برای انومالی کی بایدبرم
#سیسمونی

تصویر
۷ پاسخ

هفته ۱۸تا۲۱باید برید برا انومالی معمولا میگن ۲۰هفتگی

چه گلای قشنگی🌸✨
درخواست دادم

۲۳ خرداد باید بری.

۱۸هفته و دو روز باید بری عزیزم.

من 18 اردیبهشت 11 روز و 5 روزم بودانتی رفتم واسه 2 خرداد انومالی نوشته ک میشه 18 هفته و 3 روز

منم ۱۴ دهم رفتم حساب کردم انومالی ۲۵ خرداد باید برم

دکتر به من گفت از ۱۷ میتونی بری اکو هم میخوام برم ولی میگن بهتره از ۱۸ هفتگی بری

سوال های مرتبط

مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان پسریاقندعسلیا مامان پسریاقندعسلیا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌وسوم بارداری