هفته ۱۸تا۲۱باید برید برا انومالی معمولا میگن ۲۰هفتگی
چه گلای قشنگی🌸✨
درخواست دادم
۲۳ خرداد باید بری.
۱۸هفته و دو روز باید بری عزیزم.
من 18 اردیبهشت 11 روز و 5 روزم بودانتی رفتم واسه 2 خرداد انومالی نوشته ک میشه 18 هفته و 3 روز
منم ۱۴ دهم رفتم حساب کردم انومالی ۲۵ خرداد باید برم
دکتر به من گفت از ۱۷ میتونی بری اکو هم میخوام برم ولی میگن بهتره از ۱۸ هفتگی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.