دقیقایک ماه دیگه بایدبرم آنومالی،صبرندارم کی این روزاتموم شن🥲🙃

۵ پاسخ

منم مثل تو کی تموم میشه این یک ماه

من اینقد صبر کردم تا یکشنبه برم حالا نوبت نداشتن انداختن دوشنبه ولی طاقت ندارم تا دوروز دگه

حالا من انقدر موقع انتی اذیت شدم و استرس کشیدم که الان وقت آنومالیمه و هنوز نرفتم،میترسم برم🥲

وای دقیقا منم اصلا روزا برام نمی‌گذره بی‌صبرانه منتظر جنسیت کوچولومم🥲😍♥️

منم فک میکردم چقدر دیره این روزا ولی خیلی زود گذشت بیخیال باش خودتو سرگرم کنی زود میگذره عزیزم 🥹❤️

سوال های مرتبط

مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی