منم مثل تو کی تموم میشه این یک ماه
من اینقد صبر کردم تا یکشنبه برم حالا نوبت نداشتن انداختن دوشنبه ولی طاقت ندارم تا دوروز دگه
حالا من انقدر موقع انتی اذیت شدم و استرس کشیدم که الان وقت آنومالیمه و هنوز نرفتم،میترسم برم🥲
وای دقیقا منم اصلا روزا برام نمیگذره بیصبرانه منتظر جنسیت کوچولومم🥲😍♥️
منم فک میکردم چقدر دیره این روزا ولی خیلی زود گذشت بیخیال باش خودتو سرگرم کنی زود میگذره عزیزم 🥹❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.