سلام خانمابعدازسنو۱۸هفته دیگه چ سنوی هست کی بایدبرم؟

۳ پاسخ

والا من دلم هی میخواد برم سونو هی جلو خودمو میگیرم باید تا ۲۰اردبیهشت صبر کنم

سونو رشد فکر کنم ۲۸ هفته تا ۳۰ هفته باشه

۳۰ هفته سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان 💜ارمیا💜 مامان 💜ارمیا💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی