دخترا میگم روز بیماریتان بادی رکابی تن بچه میکنن؟ نیاز بخریم!؟

۵ پاسخ

شلوار و بلوز مانتویی راحتره واسش نهایت یه رکابی از زیرش بپوشی

کلا تیکه ای بیشتر بدردت میخوره تا سرهمی

تا نافش نیفته نمیتونه سرهمی و بادی بپوشی ..نافش باید هوا بخوره اونطوری هم ممکنه لباس گیر کنه بهش همین رکابی معمولیا زیر لباسش باید بپوشی

من یکی واسه زیر لباسش برده بودم پوشوندن

تو بیمارستان سرهمی بکار نمیاد ی روز میاریش خونه تو خونه میپوشه

سوال های مرتبط

مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی