میپزع دیگ ی رکابی ی استین بلند شلوار جوراب
کلاه دستکش پتو
خو دیگ بچه چ گناهی دارع بعد گریه میکنه از گرما میگیم دل درد داره
الان هوا گرم، یه لباس استین بلند کافیه
پتو هم هست
زیر دکمه و رکابی از زیر لباس واجبه گرمش نمیشه ؟
من نگرفتم میگن تنش نکنی بهتره و نیاز نیس
زیر دکمه ای رکابی
عزیزم فککنم تنش نکنن بخاطر بند ناف
یه رکابی ساده بگیر براش
من زیر لباسش همون بادی رکابی تنش کردن اصلا اذیت نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.