بچم صداش گرفته ابریزش بینی داره چی بدم خوب شه

۳ پاسخ

پلارژین بده فک میکنم روزی دو سی سی
قطره بینی سدیم کلراید بهم بزن

پلارژین هر ۸ساعت ده قطره
البته با مشورت پزشک👌🏻

پسر منم همینجور شده 🥲
قبلا اینجور بود بردم دکتر گفت سیتریزین بهش بده هر ۱۲ ساعت و اسپری بینی مرتب بزن براش

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین ۱ سالگی