اب و هوای مشهد چجوریه سردع؟؟

#پوشک انومالی کودک

۵ پاسخ

لباس گرم بردار بزای بچه هوا حساب کتاب نداره😊یهو گرم یهو بارون و سرد

ما هر وقت این تایم تا اردیبهشت میریم مشهد روزا بهاری و گرمه اما شبا سرده

هوا بهاریه هم لباس گرم داشته باشین هم خنک

سرد هست ولی هواش بهاریه حوری نیست ک بخایی کاپشن تنت کنی
فقط یه بارونی نازک تن بچت کنی خوبه

امروز خنک دیروز گرم

سوال های مرتبط