لباس گرم بردار بزای بچه هوا حساب کتاب نداره😊یهو گرم یهو بارون و سرد
ما هر وقت این تایم تا اردیبهشت میریم مشهد روزا بهاری و گرمه اما شبا سرده
هوا بهاریه هم لباس گرم داشته باشین هم خنک
سرد هست ولی هواش بهاریه حوری نیست ک بخایی کاپشن تنت کنی
فقط یه بارونی نازک تن بچت کنی خوبه
امروز خنک دیروز گرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.