#سرماخوردگی
#عفونت_گلو
#سرفه#فرزندپروری

تصویر
۸ پاسخ

خیلی سلیقه ایه عزیزم من ب شخصه برا اینکه خشک نشه اول سرخ میکنم بعد دم میدم

من اول اب پز میکنم باادویه وپیاز اینا بعد سرخ میکنم یاتوی فر میزارم طلایی میشه

من اول سرخ میکنم بعد میزارم تو سس بخوره میترسم وقتی بپزه بخوام سرخ کنم بهم بریزه

من اول یه کم سرخ می کنم بعد دوتا استکان آب میریزم و دم کنی میذارم و بعد که آبش خشک شد دوباره خودش سرخ میشه

من اول سرخ سرخ میکنم بعد میپزم. امکان داره بعد از پخت وا بره

قشنگ سرخ کنی رنگش نمیره یامواد بزن بذار تو فر یکدست قشنگ سرخ میشه

من اول سرخ میکنم
مرغا رو درمیارم
با پیاز داغ سسش رو‌درست میکنم بعد مرغا رو میذارم تو سس

اول بپزبعدسرخ کن

سوال های مرتبط