۸ پاسخ

نوش جان منم امروز شیرینی کنجدی درست کردم 👍😊❤

تصویر

طرز تهیه‌شو میگی عزیزم
از چی پرتقال توش استفاده میکنی؟
آبش و پوستش؟

من چند مدل وانیل دارم
وانیل خالص،وانیل خرسی،وانیل ملودی،وانیل دکتر اوتکر ولی از همه شون بنظرم ملودی بهتره عطرش خیلی فرق داره

کیک رو تو فر تو چه درجه و زمانی میذارید؟المنت بالا و پایین هم زمان روشن میکنید یا اول پایین رو بعد بالا رو روشن میکنید؟

وانیل غلافشو تا حالا استفاده نکردی؟
بنظرت وانیل ملودی بهتره یا دکتر اوتکر؟

به به دلم خواست

سلام دستور پخت میدین؟

خسته نباشی
نوش جان
پوست پرتقال تلخش نمیکنه ؟

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۴ سالگی