من دوهفته پیش 370خریدیم بامغز موزگردو
ماه پیش منم ۶۰۰ سفارش دادم
ب من قبل عید گفت کیلویی۸۰۰
نه من بهمن ماه خریدم کیلویی ۷۰۰
نههه خوب گفته من بهمن ماه قیمت کردم گفت ۷۵۰
خوب میگه والا من اینجا قیمت کردم کیلویی ۸۰۰ بود
حراااااااج حراااااج
مامانا من مغازه داشتم لباسای بچه گونه وارداتی میآوردم که الان به تعدادی تیشرت شلوارک و تیشرت تک دخترونه پسرونه خونگی و بیرون دارم، دخترونه ز سن 2 تا 4 سال به بالا و پسرونه از سن 4 تا 6 سال به بالا دارم،جنساشون پنبه و از برند لوپیلو و پپرتس هست اونایی که استفاده کردن میدونن چیه قیمتاشونم خوبه کیفیتاشونم که فوق العاده است، روبیکا پیام بدین تا براتون عکس بفرستم @no_poosh
لطفا جنس و قیمت لباسهای وارداتی رو حتی با لباسهای با کیفیت ایرانی هم اصلا مقایسه نکنید،لباس 200 تومنی ندارم
ته عزیزم ماهم ۷۰۰ گرفتیم کیلوبی
چن کیلو عه؟
من زمستون کیلو۸۵۰کیلویی سفارش دادم
چقدر خوووووب گفته قیمتشو
من اینجا از شیرینی فروشی پرسیدم کیلویی750بود
نه والا الان قیمتا خیلی زیاد شده همین خامه میدونی الان قیمتش چند شده من خودم قبلنا تو کار کیک بودم ولی دیدم نمیصرفه ول کردم
من کیک سفارش دادم با مغز و موز کیلویی یه تومن !!!!!شب تحویل میگیرم
نه خوبه
نه زیاد نیس
نه الان همه چی گرونه. من زمستون واسه دخترم خریدم کیلویی۵۴۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.