۲ پاسخ

عزیزم بچه از ۲۰ هفته تازه به ناف میرسه طبیعیه هنوز بچه پائین شکم قرار داره

برای منم دقیقا همون قسمته احساس میکنم پاهاش تو واژنمه😂طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط