نئوتادین برا تب خوبه

۶ پاسخ

نه واسه حساسیته

نه گلی

سلام نه عزیزم برای آبریزش هستش فقط استامینفن پارکید برای تب هستش و یا ایبوپروفن

نه فقط استامینوفن

عزیزم برای آبریزش خوبه شربت استامینوفن بده

آنتی بیوتیکه، استامینوفن برا تب خوبه

سوال های مرتبط

مامان عروسک و ملوسک مامان عروسک و ملوسک ۴ سالگی