۶ پاسخ

من خواهرم دوبار زایمان کرد پسر اولش طبیعی یه ساعته دنیا اومد دختر دومیش طبیعی خواست بیاره دهانه رحم تا هفت سانت هم باز شد اما نیومد بچه اش شیش روز بیمارستان بستریش کردن بعدش سزارین اجباری شد

جفتشون سخته واقعا هرکدوم یه مدلی سخته من درد طبیعی کشیدم بعد سزارین شدم اما صدبار برگردم عقب حاضر نیستم درد طبیعی بکشم وحشتناک بود برام ولی سزارین بهتر بود فقد دوروز اول راه رفتنی بخیه هام می‌سوخت سخت بود سردردم داشتم ولی راضی بودم بخیه هام زود جوش خورد

عزیزم اصلا نمیشه گفت طبیعی بهتره یا سزارین همه چیز به شرایط شما بچه و موقعیتی که داخلش قرار میگیری داره...ممکنه برا یه نفر طبیعی بهترین حالت باشه برا یه نفر سزارین ...تا لحظه اخر هم شرایط ممکنه تغییر کنه ...من خودم خیلی طبیعی دوست داشتم ورزش میکردم آماده آماده بودم حتی پنج سانت بازشد برای زایمان خیلی هم دردش اذیتم نمیکرد ولی بند ناف پیچید دور بچه و ضربان قلب افت کرد اورژانسی سزارین شدم...دوهفته خیلی اذیت شدم و الان کمر دردای خیلی بدی میگیرم ولی خب شرایط اونجوری پیش رفت

من طبیعی بودم راضی
هربدنی ی جوره

قطعا هر دو سخته و عوارضی داره، کاملا به نظر دکترت و تصمیم خودت بستگی داره
من زایمان اولم طبیعی بود، راضی بودم و الانم خدا بخواد دوست دارم طبیعی بشه اینبارم

ببین یه واقعیتی هست ک بدن هر زنی یجوره
یکی راحت طبیعی میاره یکی با مثلا دوروز درد و عذاب
یچیز شانسیهه
من خودم یبار سزارین شدم نمیتونم بگم راحته !نه اصلا بهرحال شکم ۷لایه بریده میشه اما قابل تحمله بعد عمل پمپ درد و شیاف میزنن
اما یک هفته نقاحت داری تو نشستن و پاشدن سختی میکشی
ولی من ترجیحم کلا سزارینه
چون طبیعی دوست نداشتم اثلا اینکه بخام بخیه بخورم از قسمت واژن
حالا میگم این انتخاب برمیگرده ب خودت
سزارین هزینه اش برای شکم اول خیلی بیشتره چون باید نامه بگیری .زیرومیزی بدی تا عملت کننن

سوال های مرتبط