چون آدم ها خیلی زود به شرایط عادت میکنن و بچه ات هم دیگه سراغتو نمیگیره.
و خدا لعنت کنه اونی که داره نگهش میداره. امیدوارم که هرچی مادرشوهر و شوهر بده خدا از زمین محوشون کنه اول هم مال خودمو.
خدا مادر فلان شدشو لعنت کنه بچه نگه داشته بیشرف تر از این مادر شوهرا نیست
تنها راهش شکایت هس
ی بار شکایت کنی حساب کار میاد دستش
عزیزم..من تایپیکاتو خوندم
بخاطر خدا....اگر قصد طلاق جدی نداری،برگرد سر زندگی...آخه بعد چند روز باز برگردی،حرمت خودت شکسته میشه..اون بچه هم گناه داره
اگر قصد شو داری،روی تصمیمات بمون...کار کن،بچه رو بیار پیش خودت..
یه خانمی با آقای همسایه ی ما ازدواج کرد،بچه هاش پیش شوهر اولش موندن...
بعد۲سال گفت باید بالاسر بچه هام میموندم...اشتباه کردم
منم ۱۰ روزه بردن ۳ تا بچه هامو کوچیکه ۱۰ ماهشه فقط .. تازه امروز هم پیام داده کلی تهدید و تهمت و فحش فرستاده
من تو موقعیت تو بودم رفتم شکایت کردم یه روزه بچه مو گرفتم فکر کنم تا سیصد تومن هزینه کردم
ای بابا این دیگه چه بدبختی بود… حالا وضع مالیشون خوبه مادرشوهرت اینا..؟ چندتا نوه دیگه غیر بچه تو داره؟
واقعا بعضیا درک نمیکنم بعضیا حیوونن مادر شوهرت انسان نیست چطور بچه تو نگه میداره که پیش تو نیاد خودش مگه مادر. نیست
چقدر ناراحت شدم تایپیکتو خوندم🥺
مریضن
نقطه ضعفتو پیدا کردن هی ازهمونجا میزنن
کاش مادر نبودیم کاش دل نداشتیم
اونوقت پا میذاشتی رو همه چیو خودتو نجات میدادی..
سرانجام این زندگی اینخ ک هرسری مدت زمانی ک بچتو میگیرن بیشتر و بیشتر میکنن تا تورو تو مشتشون نگه دادن و ضعیفتر از همیشه😟
چرا نمیری شکایت کنی عزیزم !؟؟؟؟؟
برو از دستش شکایت کنه بچه زیر ۷ سال مگه نباید پیشمادرش باشه؟
خودت ضعف نشون دادی خواهر دل مادر اروم نمیشه ولی ضعف که بدی دست مردا اخرش همینه
چه مادر بد جنسی داره، خوبه خودش مادر
خب آشتی کن برگرد گناه داره بچه
چرا چیشده
چرا گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.