خرما که تو شیردهی اشکال نداره بخوریم؟؟

۵ پاسخ

اتفاقا خوبه بخور من میخورم شیرم زیاد میشه

بستگی داره اگه زردی داره نخور چون بیشتر میشه زردی ندارع یاخوب شده بخور خوبه

نه خوبع

نه چه اشکالی

نه خوبه
کلا گرمی برای شیر خوبه

سوال های مرتبط

مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی