سلام خانومایی که قلب بچه شون تشکیل شده تازه چیزی هم حس میکنید مثلا نبض زیر دل؟

۷ پاسخ

من ک هیچی

میکن اگه نبض بزنه بچه پسره☺️بعدا توو تعیین جنسیت بیا بگو که حدسم درست بوده یا نه🤭

نه نبض هم که خس میکنی جریان خونه تازه از ۱۳ هفته یکم شکم میاد بالا

منم الان زده یعنی شده؟

منم نبض زیر دل دارم

اولاش اره عزیزم

نه هنوز بچه تو لگن حس نمیشه 🙄

سوال های مرتبط

مامان عَلَوُيّهِ زهرا مامان عَلَوُيّهِ زهرا هفته شانزدهم بارداری
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته هفدهم بارداری