تو این مواقع باید گفت لاغره که هست فضولیش ب شما نیومده میخواد هرکی باشه من باشم میرینم ب هیکلش دیگه نظر نده بچها تو ی سنی باید قد بکشن لاغر نشون میدن ربطی نداره کسی چیزی بگه مگه رشد بچهای خودشون ندیدن
از همین الان تمرین کن واسه هیچ حرفی درباره ی بچت ناراحت نشی چون این راه سختیه و همیشه حرفی برای گفتن هست
منم ناراحت میشم دست خودم نیست
میگن لاغره جون نداره اونقدر اعصابم خرد میشه
درحالی که لاغر نیست نرماله
من نه تنهاناراحت نمیشم رک میگم بچم الان لاغره ولی شکرخداسالمه وبزرک ک بشه خودش تپل میشه دیگ چیزی نمیگن بیخیال بابادهن مردم همیشه خدابازه
نمیفعمن دیگه
و الا بچه به اندازه میخوره قد میکشه
بعد میگن لاغر شده
منم دلم میخواد بزنم دهنشون🤣
من اصن ناراحت نمیشن وقتی میدونمبچه داره میخوره گشنه نمیمونه کههمه ی بچه هامگه باید تپل باشن؟؟؟نمیشه که ژنتیک هربچه بااون یکی فرق میکنه من اصن ناراحت نمیشم یعنی اصن اهمیت نمیدم به حرفشون
غصه نخور عزیزم من با اینکه غذا میخوردم خیلی لاغر و کوچولو بودم از الان دخترم خیلی لاغر تر بودم ، من میخوردم و لاغر بودم دختر نمیخوره و لاغره ، ولی بعد از بلوغم درست شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.