برای من ۷۹ بود دکتر گفت خوبه چیزی نداد
برا منم ناشتاهام زیاده
بعد غذاهام خوب
ناشتا ۱۱۰ـ۱۰۷ ک شبی۱۲واحد لوومیر میزنم از پری شب تازه امروز شده بود ۱۰۰
بعد غذاهام ۱۳۰ـ۱۲۸ ۳ واحد نوراپید میزنم
برامن ناشتاو دوساعت بعدمافت داشت قند شبانم بهم ریخته بود انسولین داده
ناشتا ۹۶ دوساعته ۱۴۱
انسولین روزی ۱۲ واحد
عزیزم قندت خوبه چیزی لازم نداری ک🥺من ۹۹ ناشتا بعد صبحانه ۱۸۲ انسولین میزنم دو هفته قبلش ۱۱۵ به ناشتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.