قند تون ناشتا چقدر بود و دکتر دارو تجویز کرد براتون!

۵ پاسخ

برای من ۷۹ بود دکتر گفت خوبه چیزی نداد

برا منم ناشتاهام زیاده
بعد غذاهام خوب
ناشتا ۱۱۰ـ۱۰۷ ک شبی۱۲واحد لوومیر میزنم از پری شب تازه امروز شده بود ۱۰۰
بعد غذاهام ۱۳۰ـ۱۲۸ ۳ واحد نوراپید میزنم

برامن ناشتاو دوساعت بعدم‌افت داشت قند شبانم بهم ریخته بود انسولین داده

ناشتا ۹۶ دوساعته ۱۴۱
انسولین روزی ۱۲ واحد

عزیزم قندت خوبه چیزی لازم نداری ک🥺من ۹۹ ناشتا بعد صبحانه ۱۸۲ انسولین میزنم دو هفته قبلش ۱۱۵ به ناشتا

سوال های مرتبط