۵ پاسخ

دختر منم همینطور از ۲ ماهگی اعتصاب شیر کرد اما غذا خوب میخوره و خبری از وزن دهی نیست😃

بعضیا انگار غذا و شیری که میخورن گوشت نمیشه به تنشون من پسرم هم شیر خودم رو میخوره هم غذاهاش رو مرتب میدم ولی اصلا خوب وزن نمیگیره مثلاً تو یک‌ماهه و نیم فقط سیصد گرم وزن گرفته

دختر منم همینجوریه وزن نمیگیره با اینکه من چقدر بهش میرسم

خودت یا شوهر لاغر نیستید ؟

دختره منم همینه

سوال های مرتبط