دختر منم همینطور از ۲ ماهگی اعتصاب شیر کرد اما غذا خوب میخوره و خبری از وزن دهی نیست😃
بعضیا انگار غذا و شیری که میخورن گوشت نمیشه به تنشون من پسرم هم شیر خودم رو میخوره هم غذاهاش رو مرتب میدم ولی اصلا خوب وزن نمیگیره مثلاً تو یکماهه و نیم فقط سیصد گرم وزن گرفته
دختر منم همینجوریه وزن نمیگیره با اینکه من چقدر بهش میرسم
خودت یا شوهر لاغر نیستید ؟
دختره منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.