۴ پاسخ

کلا شکم بچه نسبت به جاهای دیگش درشتره پهنه انگار.طبیعیه عزیزم

اره عزیزم

اره گلم طبیعیه باید. بزرگتر باشه توی اون یه وجب ۲ تا کلیه ۱ کبد ۱ قلب ۱ جیگر ۱ معده و .... چند متر روده جا شده طبیعیه کم کم درست میشه

طبیعیه چون بدنشون بیشتر استخوانه وگوشت نداره یکم ک تپل بشن سایز شکم شون با بدنشون هماهنگ میشه

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی