۴ پاسخ

رژیم بگیر قندو شکر مصنوعی رو حذف کن و پیاده روی کن نه بدنسازی و ورزش سنگین
به موهات هم میتونی از سایت روغندون یه محلول داره واسه ریزش سفارش بده دو سه تا استفاده کنی خودت تغییر رو احساس میکنی

ما دیشب سراین قضیه باشوهرم دعوا داشتم ازپارسال برج ۱ زیر نظر دکترم تا حالا ۱۵ملیون خرج کردم .پولم هیچی کلی آمپول زدم و قرص خوردم خوب نمیشم که نمیشم شوهرم میگم دوباره ببر دکتر .شما پریودمیشید بدون دارو؟من دکتر زنان فهم دومافد داده پریودشم

گیاه رزماری رو با چند لیوان آب یه ساعت بجوشون
تا نهایتا یه لیوان آب تو ظرف بمونه
بعد صافش کن و اون عصاره رو بریز توی شامپو
وقتی که حموم میری بزار چند دقیقه روسرت بمونه
خیلی عالیه

قرص سیبل ضد بارداریه
همراه اسپیرونولاکتون ۱۰۰
بعد دو سه ماه ریزش صفر میشه برای من لک اورد دکتر
دوتاستراید جایگیزین داده
خیلی میریزه یه خفته اس دوتاستراید شروع کردم

سوال های مرتبط