۷ پاسخ

من ۴ روز بود زایمان کرده بودم شیر نداشتم بعد بچم بیمارستان بود بخاطر زردیش تخت بغلم یه خانمی بود مادر شوهرش یه چیزی براش درست میکرد هروز میاورد وای این دختر انقدر شیر داشت ک میدوشید میریخت میرفت بعد یه شب به من داد خوردم فرداش شیر امد تو سینم باورم نمیشد یکم اراد تفت بده بعد بهش روغن گل بزن بعدش یکم اب نباید مثل حلوا بشه ها مثل فرنی شل و ول اونا با نمک میخوردن من با شکر دوس داشتم حالا هرجور ک خودت میدونی دوستداری یبار امتحان بکن مطمنم جواب میگیری فقط روغنش حتما باید روغن گل باشه

قرص مولتی ویتامین و کلسیم که دوران بارداری میخوردی بخور

باید ی غذاهایی رو امتحان کنی و ببینی کدوم شیرتو زیاد میکنه. مثلا من کاکایو و شیربادام خیلیی شیرمو‌ زیاد میکنه. ولی سوپ جو‌و و ماهی و اینا ک میگن تاثیری نداشت. تجربیه بیشتر

قرص شیر افزا بخور یا میتونید شیر خشک کمکی بدین

قرص شیرافزا بگیر بخور و ابگوشت و چلو گوشت سوپ جو و اینکه من شیرینی و نوشابه که میخورم شیرم بیشتر میشه

قرص شیرافزا بخور عزیزم

قطره شیرافزا بخور سزارین بودی

سوال های مرتبط