۶ پاسخ

یه لیوان یا قمقمه کوچیک نی دار بخر بریز توش شیرگاو رو

ازشیرخشک راحت تره.کم کم وعده هاشو کم کن اگه روزی سه بار شیرخشک میدی روزی دوبار شیرخشک بده اون یه وعده رو شیرپاستوریزه بده بعد روزای بعد دوبار شیرپاستوریزه بده همینجوری شیرخشکشو کم کن پیمونه هاشم میتونی کمترکنی.اگه بتونه با لیوانم شیربخوره ک دیگه بهتر گه گداری یه کم شیر تو لیوان بریز بهش بده

نبات و آبجوش شب میدید دندوناش خراب میشه من نمی‌دم از وقتی فهمیدم ک دندونام رو خراب میکنه

خب وقتی میخای از شیر بگیری باید از شیشه هم بگیری چرا میخای نبات بدی ؟ شیر رو توی لیوان بده بهش

شیرخشک راحتره گرفتنش، ولی حتما در طول روز لبنیات بهش بده اگ شیرشو قط کردی

نبات نده..من فک میکنم از شیرخشک راحتر گرفته میشن

سوال های مرتبط