۳ پاسخ

خودت مایعات و خنکی زیاد بخور
بدنش احتمالا کم آبه
یاخودت مایعات کم میخوری یا گرمیونه خوردی صفرایی شده

سوال منم هست شیرخشک میخوره

زرد پر رنگ ینی نارنجی؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو🎀 مامان پرنسس کوچولو🎀 ۵ ماهگی