من اینقدر مطلب خونده بودم وترسیده بودم ازسزارین ولی یک درصدم بدنبود من ساعت٩ صبح سزارین شدم عصرکه گفتن دوبار راه رفتم یکم درد قابل تحمل مثل پریودی داشتم متاسفانه ساعت١١شب گفتن بیمارستانو تخلیه کنین فوری ومن ٢طبقه ازپله اومدم پایین ولی اصلا اونجوری که میگفتن درد نداشتم الانم خداروشکر عالیم
همه دارن سزارین میشن و زود زایمان میکنن منه طبیعی هنوز موندم 😩😭😂
سزارین واقعا خوب بود من راحت بودم.فقط رفتی خونه مسکن و شیاف به موقع بذار نذار درذات شروع بشه بعد بذاری.یه هفته اول فقط یه کوچولو سخته باقیش خیلی راحت میشی.تازه میگم سخته خیلی نه واقعا فقط یکم..سختی بعد زایمان فقط و فقط حرفهای اطرافیان که میشن متخصص کودک.هرکی میاد یچی میگه..فقط همین اذیت کنندس.که بعد چند روز تحمل کنی بهتر میشه همه چی
شنبه هفته دیگه منم شنبه بعدش 20 🥹🥹🥹اما تجربه ای ندارم
اصلا استرس نداشته باش خیلیم حال میده هیچ دردی م نداره حتی راه رفتنتم سخت نیست
ابمیوه خیلی بخور
بعد عمل اول نسکافه یا قهوه بخوذ ی چیز کافئین دار بعدش کلی ابمیوه مخصوصا ابمیوه اناناس
شیاف دیکلوفناک حتما داشته باش
منم دوشنبه🥺🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.