۷ پاسخ

نوافن بخور برای درد گلوت

یدونه امپول دگزامتازون بزن خوب میشی

تا نری دکتر دارو نگیری خوب نمیشه
منم اینجوری بودم

فرنی نشاسته درست کن بخور

من ازیترومایسن و اینکه صبح ظهر شب دیفن هیدارامین کمپاند قرقره میکردم‌سره دوروز خوب شدم

مایعات گرم بخور، روتارین از داروخونه بگیر بخور
آب سیب و هویج بخور
بخور بده و محیط خونه مرطوب باشه
با دیفن هیدرامین قرقره کن بعد قورتش بده
لبنیات و هر چیز چربی نخور

خشک کننده آزیترومایسین بخور وآبلیمووعسل بریزتوآبجوش بخور

سوال های مرتبط