بخور اگه قیمتش زیاد بود قیمت پایین ترش رو بخر . یا بری بهداشت بگی هم بهت میدن ولی حتما بخور که بدنت خالی نکنه چون باید بعدشم شیر بدی و کمبود ویتامین ها هم الان هم بعد زایمان رو حال جسمی و روحیت اثر میذاره
میگن باید بخوری ک نی نی خوب رشد کنه
نخوری بچه از بدن خودت تغذیه میکنه و خودت ضعیف میشی
و حتما با ناهارت بخور ک چاقت نکنه
اگه وزنت زیاد نیست بخور اگه وزنت رو ب زیاد شدنه ی روز در میون بخور
برای سلامت جنین لازمه بخور
من خیلی وزن داشتم اضافه میکردم نخوردم وقتی هم میخورم حالم خیلی بد میشه
من نه مولتی خوردم ن کلسیم و نه آهن نه اومگا و نه هیچ قرص دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.