قرص مولتی ویتامین برام نوشته . نخورم اشکال داره؟

۸ پاسخ

بخور اگه قیمتش زیاد بود قیمت پایین ترش رو بخر . یا بری بهداشت بگی هم بهت میدن ولی حتما بخور که بدنت خالی نکنه چون باید بعدشم شیر بدی و کمبود ویتامین ها هم الان هم بعد زایمان رو حال جسمی و روحیت اثر میذاره

میگن باید بخوری ک نی نی خوب رشد کنه

نخوری بچه از بدن خودت تغذیه میکنه و خودت ضعیف میشی

و حتما با ناهارت بخور ک چاقت نکنه

اگه وزنت زیاد نیست بخور اگه وزنت رو ب زیاد شدنه ی روز در میون بخور

برای سلامت جنین لازمه بخور

من خیلی وزن داشتم اضافه میکردم نخوردم وقتی هم میخورم حالم خیلی بد میشه

من نه مولتی خوردم ن کلسیم و نه آهن نه اومگا و نه هیچ قرص دیگه

سوال های مرتبط