۳ پاسخ

مواظب قندت باش قندو بالا میبره

من تو 31 هفته زدم تا دوسه روز حرکتش خیلی کم بود

تا ۳،۴روز حرکاتش خیلی کم‌میشه و طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی👶💙 مامان فسقلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی