نه گل
هیچی نمیشه
۳۶ هفته رو تموم کنی وارد ۳۷ بشی دیگه هیچ مشکلی نداره خیالت راحت
نه اکثرا مشکلی پیش نمیاد بستری ام بشه یروز بستری میکنن
نه از ۳۷ ب بعد بچه دیگ کامله
بستگی داره به خوده بچت یکی دستگاه میره یکی نمیره
من 37 و 3 روژ اومد با امپول بتا هم زده بودم
به خاطر مشکل اکسیژن 14 روز بستری شد پسرم از وقتی اومد دنیا رفت رستگاه
37 دیگ کامله دستگاه نمیره
نه چه مشکلی گلم من ۳۷هفته و ۱روز سزارین شدم بچه حتی دستگاهم نرف
منم ۳۷ هفته و ۳روز سزارین شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.