عزیزان درد دارم رفتم امپول ریه زدم الان اگه بچه بدنیا بیاد مشکلی داره؟

۶ پاسخ

نه دیگه مشکلی نداره امپول زدی

درد شبیه پریودی هس گلم

عزیزم دردت کجاس وچقده ؟
منم خیلی درد دارم یعنی موقعی که نشستم یا دراز کشیدم خیلی درد میکشم تا بلند بشم

آمپول ریه هزینه ش چنده

۳۵ خوبه عزیزم
فامیله ما ۳۳ بود زایمان کرد

درد داشتی ک زدی

سوال های مرتبط