نینی سزارینی ۳۹ هفته بدنیا بیاد مشکلی هست؟؟

۶ پاسخ

نه من چهل و چهار روز سز شدم

خب سزارین همینه تو هفته38-39انجام میگره باید چند روز قبل تاریخ طبیعی باشه و بچه کامل و سالمه

سلام نه عزیزم من الان دکترم 38 هفته یک روز سزارین نوشت

من 39 هفته زایمان کردم

نه مم خودم ۳۸ میخوام‌برم

نه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی👶💙 مامان فسقلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی💙🍼 مامان امیرعلی💙🍼 ۳ ماهگی