۷ پاسخ

عه یکی هستیم منم ۴۳ روز موندم 😍
طبیعی میخوای بری؟

دوروز از من جلوتری ولی میخام سزارین بشم زودتر میشه

من طبق تاریخ ۲۹ اسفند بودم اما ۱۴ اسفند زایمان کردم

اگه طبیعی هستی معلوم نیس شاید زود تر

سزارین زودتره

هیچی تو بارداری مشخص نیس امکان همه چی هس

عزیزم از بچت باید بپرسی کی میاد 😆😆😆

سوال های مرتبط