خیلی بدم میاد از اونایی که این طرز فکر رو دارن اگه مردی همچین طرز فکر داشت خانمش حق نداره واسش بچه بیاره اگه قراره شوهرامون سر همچین مسئله ای سرد بشن بهتر بذار سرد بشن انگار زن و فقط واسه رابطه میخوان والا
ببین واژن به حالت اول برمیگرده اصلا به حرف کسی گوش نده اصلا ن گشاد میشه ن زشت میشه.توسزارین ۷تا لایه شکمتو باز میکنن و عوارضش بداز زایمان خودشو نشون میده
واسه من خیلی خیلی تغییر کرد شکل واژن و اینکه افتادگی مثانه ام گرفتم
من سر زایمان اولم اتفاقا تنگ تر ام شد
بدن هرکسی یه جوره اصلا نمیتونی با تجربه یکی دیگه بری کاری انجام بدی سر این موضوع اگرممیخوای با تجربه کسی جلو بری فقط خانوادت چون بر میگرده به ژن همه این چیزا
من خواهرام مادرم خوشزا بودن طبیعی اوردن هیکلشونم بهم نخورد ولی من انتخابم سزارینه
من درد طبیعی کشیدم دهانه رحمم باز نشد رفتم سزارین . به نظر من که دوتاش و تجربه کردم درد سزارین خیلی خیلی خیلی بهتر از طبیعیه
اسم دختر منم مرساناست خیلی معنی قشنگی داره 😍
سلام نه عزیزم من دخترموطبیعی زایمان کردم وتغییری نکرده واژن حالت ارتجاعی داره بعد زایمان خودش جمع میشه بازاینم دوست دارم طبیعی زایمان کنم ولی فعلا که بریچه انشاالله بچرخه طبیعی دردش همون موقعس ولی سزارین به نظر من سختتره شکم 7لایه داره تااوناجوش بخوره خوب بشه خیلی زمان بره ودردداری
منم خیلی پرسیدم اینو
همه گفتن ک مث قبل میشه
بخاطر همون انتخابم طبیعی بود
واسه من ک تغییری نکرد
منم طبیعی زایمان کردم اگه بخیه بخوری تعغییری نمیکنه
سلام عزیزم من زایمان طبیعی کردم خیلی گشاد و بد شده دوباره میخام برم دکتر اگه بخواد اینجوری باشه بخیه بزنم مجبورم دیگه خیلی زشت شده
کامنت میذارم بیام بخونم سوال منم هست🥲
عزیزم من یک هفتس زایمان طبیعی کردم کم کم داره به حالت قبل برمیگرده بعد مدتی مثل روز اول میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.