۱۰ پاسخ

چقد این مردا فضولن خدا شاهده تو همه کاره ادم باید دخالت کنن مثله این پیرزنای ۹۰ ساله انقد بدم میاد ماله ماهم مثله پیرزن ها میمونه تو هرچیزی دخالت میکنه

شوهرت از کجا میدونه ماما بهترع 🫤😶

پیش متخصص برو بگو ماماست ولی متخصصم دم به دقیقه و ماهانه سونو نمیکنه سونوی زیادی هم برای جنین ضرر داره من ازچن تا متخصص زنان و رادیولوژی شنیدم که فقط همون سونوهای ضروری اونجام بدین کافیه من ای وی افی بودم با لکه بینی واسترس مداوم هرچی التماس دکترم میکردم سونو برم یاخودش انجام بده می‌گفت ضررداره و اجازه نمیداد

نه بعضی ماماهستن از صدتا متخصص بهترن تجربه ومهارتشون بستگی ب خود ماما داره

نباید همه چیو بهش بگی
منم اولا اینجوری بودم ریز کارامو میگفتم اونم مخالفت میکرد درصورتی که اصلا سررشته ای نداشت
دیگه اطلاعات نمیدم بهش
برو متخصص بگو ماماعه

والامنم متخصص میرم ولی هیچ کدوم ازمتخصصای شهرمون دستگاه سنوندارن بخوام سنوبرم بایدازسه چهارروزقبل نوبت بگیرم برم بیرون

مطمین باش این‌حرفا از مادرشوهر نشات میگیره
مادرشوهرای فضول شوهرای خنگ

دیگه کی پیش ماما میره وقتی دکتر زنان هست

ماما نرو ناب‌دت میکنن بچت دور از جونت میکشن ماما اصلا خوب نیست به شوهرت بگو من ننه بچه هستم یا تو

بهش بگوهر وقت خودش باردار شد ماما انتخاب کنه شما متخصص برو

سوال های مرتبط