۱۰ پاسخ

مایع لباس ی مارک گرفتم واصعا راضیم
شونده شیشع پ دستونک مانا گرفتم اصن بو نداره کاملا چربی رو از بین میبره
شامپو سر و بدن و لوسین و روغن و اینا رو همه رو الوینا گرفتم نسبتا گرون گرفتم هرکدوم چهارصد خورده ای بود فک نیکنم ولی از بوشون خوشم نیومد برگردم عقب باز شانپو سر پ بدنشو فیروز میگیرم

اگه هزینه برات مهم نیس چیکو بگیر
منم چیکو گرفتم

من خواستم ماستالا بگیرم ک بهتره ولی بعد ک فکر کردم هیچی ب اندازه فیروز راحت دردسترس نیس همه جاهم گیر میاد اقتصادی هست و رضایتش بالاس

وی کر
خیلی راضیممم

من فیروز گرفتم راضی بودم

من چ شوینده
چ بهداشتی
همه رو چیکو گرفتم
و راضیم ازشون

من شامپو سر و بدن ایروکس گرفتم عزیزم
زن داداشم داره برای بچش استفاده می‌کنه دکتر واسش نوشته بود خیلی راضیه
لوسیون برای صورت بچه هم یکی هیدرودرم گرفتم یکی فیروز

من هنوز نگرفتم ولی بیبی لند میگن بوش فقط تو شیشه اس
ولی فیروز عالیه من فیروز میخرم که بچه بو خوبی بگیره

من جعبه ای بیبی لند گرفتم

بیبی لند

سوال های مرتبط

مامان نیلان 🎀 مامان نیلان 🎀 هفته سی‌ودوم بارداری
سلام شبتون بخیر مامانا ☺️ خوبید سال نوتون مبارک عزیزای دلم
انشالا ک همیشه خوش باشید 🫠🙂💞🎀🎀🎀🎀

فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری