۵ پاسخ

ف ....دکتر گغت بعد شیر حتما آروغ بزنه بعدش حداقل ۱۰دقیقه عمودی باشه..بعد موفع خواب زیرش ۳۰درجه بالا باشه از تشک یا تخت های آنتی رفلاکس استفاده بشه من این کارارو میکنم یکم بهتر شده اما بازم دکتر گفت فقط باید صبوری کنی بگذره دورش تا تموم بشه

دارو فایده نداره
فقط پرهیز غذایی مادر
چیزایی حساسیت زا نباید بخوری

شربت فاموتیدین و شیرخشک ای ار
شیرخشک ای ار با شیر خشک معمولی قاطی میکنم بهش میدم اصلا بالا نمیاره چون ای ار تنها یکم یبوست میاره
دکترش گفت هر شیرخشکی میخوره یه پیمونه از اون یک پیمونه هم ای ار قاطی کن بهش بده
خدارشکر الان بالا نمیاره

من داروهای دخترم و گذاشتم توی تاپیکای قبلیم ببین

تاشش ماهگی کلا لبنیات نخور خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان و ارسلان مامان ارغوان و ارسلان ۶ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی