سلام خانما برای رفلاکس چه دارویی خوبه؟

۶ پاسخ

دکتر پسر من فاموتیدین داده دو روزه بهش میدم...

سرخود نباید بدی، سرخود هم نباید قطع کنی داروی رفلاکس
دختر من چند مدل تجویز کرد دکتر تا وقتی اس امپرازول پودری براش خوب بود

پپسومید

ببر دکتر سرخود دارو ندی به بچه

امپرازول دادم اس امپرازول دادم هنوز ک درگیریم

برا پسرم دکتر اینو داده بهتر شده

تصویر

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۸ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری