۴ پاسخ

یکی ازدوستام بچش اینجوری بود بزرگترشد همین عادت موند تا شیش سالگیش بردن دکتر کلی ازماایش سونو فهمیدن تنبلی روده داره حالا دور ازبچه تو شاید بخاطر شیر خشکش هست یا غذا اگ میدی یا حتی بعضیا قطره اهن میخورن ولی فک کنم 3تا5روز عادیه نزار عادتش بمونه خدای نکرده اذیت نشه

تو کار زار شرکت کن ب مادر های ۴۰۴ هم دو تومن بریزن در ماه
https://www.karzar.net/268096

ورزش بده ماساژ بده

شیر خشک میخوره

سوال های مرتبط