خانومای گنبدی سنو‌انتی کجا رفتید و چقدر شد هزنیش

۲ پاسخ

دکتر حسامی رو خیلی تعریف میکنن و کارش خوبه ۸۱۰ شد
ولی خیلی شلوغه و کلی معطلی داره

سلام من پیش الهام کر رفتم شد ۸۰۰ من همسرم تو بیمارستان گفت خوبه کارش و سنو پارسا خوبه

سوال های مرتبط

مامان چراغ خونه مامان چراغ خونه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان شکوفه‌‌ بهار🌱 مامان شکوفه‌‌ بهار🌱 ۳ ماهگی
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری