من پینو میگیرم از نوزادی پسرم تا به الان برا پسر دومم همونو میخام استفاده کنم خیلی خوبه
من بی بی لند خریدم
اون موقع که هوش مصنوعی وصل بود من ازش پرسیدم گفت تو بازار ایران بهترین پینو هست (خارجی ها هم حساب بود مثلا چیکو و مالوچسکا دومی بود) که من خریدم از بوش خوشم نمیاد راستش... بعد میگفت اگر سابقه حساسیت دارید و ممکنه بچه داشته باشه یا دیدی بچه پوستش واکنش نشون داد فقط فیروز بگیر، برای نارس ها و اونایی که آلرژی دارن فیروز خوبه...
منبع:گروک😅
پینو گرفتم
امو هم خوبه
والا میگن پودر صابون خوبه
شوینده مالوچسکا هم دوستم میگفت بو و حساسیت و ... نداره
همه ی شوینده ها مناسب لباس نوزاد خوبن
فیروز مخصوص لباس نوزاد
فیروز هم خوبه
من پرسیل گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.