دستور قلیه ماهی
قلیه برای ۳نفر
سبزی ماهی گشنیز و شنبلیله فقط ما میکنیم
گشنیز زیاد شنبلیله در حد عطر و طعم زیادش تلخ میکنیه
اندازه سبزیت نصف خورشتی من سبزی خورشت سبزی در میارم نصف همون برای ۳تفر ما کافی
چون قلیه زیاد سبزی نمیکنن مثل قورمه
خوب سبزی با یهپیاز بزرگ رندهکن و ۷حبه سیر
خوب سرخکن تو روغنتغییر رنگ بده بعد یکی یا دوتا کوچه متوسط رنده کنداخلش و نصف قاشق غذا خوری رب بزار خوب سرخ بشه بوی گوجهو رب بره سرخ که شد باز تغییر رنگ میذه تیره ترین حالت کشدزرد چوبه و ادویه ماهی بزن و تخم گشنیز آسیاب شده بعد ماهی بریز ۵یا ۶ تیکه فیله کوچیک اندازه مرغ کبابی میزنن اونجوری
بزار زیرش کم کن خوب سرخ شد ماهی تمبر ماهی من مشکی ها میخرم خعلی خوشمزه میشه خعلی از قبل داخل یک لیوان و نصف لیوان بخیسون خوب ماساژ بده عصاره بگیر ک رو هسته اش هیچ نمونده بعد تمبر و صاف کن بریز تو قلیه هات نمک بریز درش بگیر جا بیوفته
)ماهی هووور استفاده میکنم ،ولی ماهی گوشتی استفاده کنید ماهی ریز زیاد مزه ندارن برای قلیه ،مثل هووور،مثل ماهی حلوایی مثل ماهی شیرو غیره )مزه کنید اکه دوست دارید تزش بشه لیمو آبلیمو موقع سرو بریزید هم نونی عاشقشم هم برنجی
نوش جونش بشه ،دست مامانش سلامت
قلیه ماهی چه مزه اییه؟ مزه قورمه سبزی میده ایا؟ خیلی دوست دارم تست کنم ولی انقدر که ماهی سوخاری و سرخ شده خوردیم نمیتونم قلیه ماهیو درک کنم
نوش جونش بشه کوهیار جونم ♥️♥️♥️راحله جون دستور قلیه ماهی میگی؟
قلیه ماهی خوشمزه هست؟با چ نوع ماهی هست؟من شمالی هستم تابحال نخوردن
چه خوشگله😍
نوش جونش عزیزم میشه دستور قلیه ماهیو بگین انقد دلم میخواد درست کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.