من ۵ تیکه خریدم جوراب و کلاه و دتکش هم جدا گرفتم
حس کردم تیکه های بالا بی کاربرده
من5تیکه خریدم
این تیکه های زیاد خیلیاش بدون کاربرد فقط پول میدی تیکه تیکه بخر
۵ تیکه
من دوتا ست ۵ تیکه و دو دست تکی سایز ۱ خریدم
من ۱۹ تیکه کیدزبو گرفتم ۲۸۰۰
من یدونه خوشگل خریدم که بلوز شلوار و کلاه و دستکشه(میشه پنج تیکه) دوتا هم دم دستی که بلوز شلواره، برای اون دو دست دوتا کلاه بند دار خریدم و یدونه رکابی
7تیکه بنظرم بهتره
من 7تیکه گرفتم
۱۹ تیکه دانالو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.