دخترا شما برای بیمارستان ست چند تیکه خریدین؟

۱۰ پاسخ

من ۵ تیکه خریدم جوراب و کلاه و دتکش هم جدا گرفتم
حس کردم تیکه های بالا بی کاربرده

من5تیکه خریدم

این تیکه های زیاد خیلیاش بدون کاربرد فقط پول میدی تیکه تیکه بخر

۵ تیکه

من دوتا ست ۵ تیکه و دو دست تکی سایز ۱ خریدم

من ۱۹ تیکه کیدزبو گرفتم ۲۸۰۰

من یدونه خوشگل خریدم که بلوز شلوار و کلاه و دستکشه(میشه پنج تیکه) دوتا هم دم دستی که بلوز شلواره، برای اون دو دست دوتا کلاه بند دار خریدم و یدونه رکابی

7تیکه بنظرم بهتره

من 7تیکه گرفتم

۱۹ تیکه دانالو

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری