ما داریم @ninibeauty اپ بله
۱۹تیکه نخر، طبق تجربه بچهایی که اینجا دیدم دارم میگم. تیکه ای بخر، یا ۷ تیکه بخر.
۷ تیکه ها دور پیچم داره
پنج تیکه ها دور پیچ نداره من خودم پنج تیکه خریدم چون دور پیچ جدا خریده بودم نیازی نبود تو ستمم باشه.
من خودم یه ست پنج تیکه سایز صفر خریدم
یه ست دو تیکه سرهمی و کلاه برا وقتی که مهمون میاد خریدم(۰تا ۳)
و احتمالا دو تا ست تیکه ای دیگه برا بیمارستان بخرم سایز یک . (یه مانتویی+شلوار )
یدونه ست کلاه و جوراب و دستکش بگیر
من طبق تجربه قبلیم میگم تیکه هارو خودت جور کن خیلی بهتر از نوزده تیکه گرفتنه دو سه دست صفر میخوای چهار تا تیکه هم سایز یک میخوای حالا میخوای بلیز شلوار بگیری یا سرهمی بستگی به خودت داره دوتا تیکه هم رکابی زیر دکمه سایز یک بگیر
منم 19 تکه خریدم که. تکه هاش کاربردیه و یه 5 تکه که. فکر کنم کافیه واسه بیمارستان چون سایز صفر و یک هستن
من ۱۹تیکه صفر بهم کادو دادن یه سرهمی هم خریدم ولی یکی دوتا هم خونگی میگیرم دم دستی
سلام عزیزم
من تو باسلام غرفه دارم اسمش کیکو شاپ هست، مثلا قیمت این ست 19 تکه 1700
میتونید تو روبیکا هم بهم پیام بدین اینم آیدیم ، در خدمتم
@kiko149
من ۱۹ تیکه گرفتم دانالو. واقعا تکه هاش کاربردی ان
من ۱۹ تیکه سایز صفر گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.