خانوم ست بیمارستان چند تیکه بگیرم؟؟

۷ پاسخ

تیکه های بالا خیلی از تیکه هاش استفاده نمیشه/ من خودم پنج تیکه که کلاه و دستکش و شلوار و مانتو داره خریدم بقیه رو تیکه های جدا گرفتم

سرهمی نگیربخاطر ناف بچه ۵تکه کافیه

من ۲۰ تبکه گرفتم ۰ تا ۴ ماه
یدونه هم ۵ تیکه
و چندتا رامپر

بنظرم ۵ تیکه از اینا ک شلوار پیرهن کلاه و جوراب و دستکش داره
بقیه لباساشو تیکه ای بگیر

من ۲۰ تیکه گرفتم نصف تیکه هاش بدرد نخوره بنظرم
۵ تکه سایز ۱ خریدم کاربردی تر بود

تیکه بیشتر بهتر
وقتی دنیا میاد تا یک ماه سایز صفر اندازس

از این مانتویی ها ک میگن بهش جلو دکمه بگیر خیلی راحتن واسه پوشیدن

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری