تیکه های بالا خیلی از تیکه هاش استفاده نمیشه/ من خودم پنج تیکه که کلاه و دستکش و شلوار و مانتو داره خریدم بقیه رو تیکه های جدا گرفتم
سرهمی نگیربخاطر ناف بچه ۵تکه کافیه
من ۲۰ تبکه گرفتم ۰ تا ۴ ماه
یدونه هم ۵ تیکه
و چندتا رامپر
بنظرم ۵ تیکه از اینا ک شلوار پیرهن کلاه و جوراب و دستکش داره
بقیه لباساشو تیکه ای بگیر
من ۲۰ تیکه گرفتم نصف تیکه هاش بدرد نخوره بنظرم
۵ تکه سایز ۱ خریدم کاربردی تر بود
تیکه بیشتر بهتر
وقتی دنیا میاد تا یک ماه سایز صفر اندازس
از این مانتویی ها ک میگن بهش جلو دکمه بگیر خیلی راحتن واسه پوشیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.