۷ پاسخ

من دخترم دوماهه شد باردارشدم چون فکرمیکردم وقتی شیر میدی باردارنمشی خیلی سخت بود ولی الان باهام بزرگ شدن

یک سال و نیم باید بگذره

کلا بعد زایمان دو سه سال باید بگذره

من هنوز باورم نشده مادر شدم واقعا ،بعد از دومی می‌پرسی 😅😅😅
ماشاالله

فک‌کنم ۱ سال

بعد زایمان بدن کاملا برا بارداری آماده ب سزارین و طبیعی نیست

ماشالا پهلوون🤱🏼

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی