۳ پاسخ

واقعا انگار زمان نمیگذره

این وضعیتم ک‌اضافه شده ادم انگار گیر کرده تو ی نقطه😭

ایشالا به زودی نی نی قشنگ تو بغل میگیری عزیزم
از بارداریت لذت ببر بخواب و هر چی دو داری بخور چون بعدش باید تو خوردن همه چی رعایت کنی و شبا تا صبح بیدار باشی عین معتاد ها زیر چشمت گود میوفته 😂😂

سوال های مرتبط

مامان آیناز و آراز مامان آیناز و آراز ۲ ماهگی
مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 مامان 🧿🌱آرن♥️🌱🧿 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان مامان ویهان روزهای ابتدایی تولد