۵ پاسخ

نه عزیزم فقط روز قبلش رعایت کنی کافیه ۱۰ ساعت ناشتا و دیروزش چیز شیرین نخور

فقط از شب قبل نباید شیرینی بخورین

نه عزیزم روال عادی روزهاتو باید داشته باشی چون می خوان میزان آنسومین بدنت رو ارزیابی کنن اکر بخوای رعایت کنی چندروز چیزای قنددار نخوری ‌که آزمایش معتبر نیست نتیجه ش. کلا اگر سعی کنی مصرف صنعت رو الانا کم کنی که دیابت بارداری نگیری راحت تر می تونی ماه های اخر برا وزن گیری جنین مصرف خوراکیت مخصوصا بَستَنی این چیزا رو بالا ببری

شب قبل ی نون پنیر بخور چیز سبک. ۱۰ساعت نباید چیزی بخوری .
ن بایک روز قبل شیرین نخوردن چیزی نشون نمیده دیگ کلا تو خونته بررسی میشه مشخص شه .من قندم بالابود کلا میل ب خوردن صبحانه شیرین داشتم عسل حلوا مربا و ...دیگ دو هفته رژیم غذایی نوشت ک مجدد امتحان کنم اگ باز بالا بود دارو قند بده

کاش بگن

سوال های مرتبط