کی اینجا دوقلو داره
هر چند هفته میرین سونو ؟

۸ پاسخ

من مثل بقیه میرم سونو
الان کلا یه سونو دیگه میخوام برم که سونو وزنه

هر دو سه هفته ای یکبار

🥹🥹🥹😍😍😍😍

من از آنومالی نرفتم تا ۲۸هفته برای رشدشون و باز ۳۳ هفته هم قراره برم

هر دو هفته یا سه هفته

من هروقت دکتر سنو برام بنویسه بعد از انتی یه بار رفتم سونو،هفته بعدی هم میخام برم انومالی

دکترم گفته هر ۴ هفته باید برم بهتره برا چک شدن بچه ها

آخرین بار انومالی بود رفتم شنبه برا طول سرویکس دارم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری