من مثل بقیه میرم سونو
الان کلا یه سونو دیگه میخوام برم که سونو وزنه
هر دو سه هفته ای یکبار
🥹🥹🥹😍😍😍😍
من از آنومالی نرفتم تا ۲۸هفته برای رشدشون و باز ۳۳ هفته هم قراره برم
هر دو هفته یا سه هفته
من هروقت دکتر سنو برام بنویسه بعد از انتی یه بار رفتم سونو،هفته بعدی هم میخام برم انومالی
دکترم گفته هر ۴ هفته باید برم بهتره برا چک شدن بچه ها
آخرین بار انومالی بود رفتم شنبه برا طول سرویکس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.