مامانا چند هفته میرین سونو وزن ۲۸میرین یا۳۰٫؟

۱۲ پاسخ

دکتر برای من ۲۸ هفته نوشته

بنظرم۳۰برو من۲۷رفتم‌گفت بایدبچت تپل ترباشه بیخودی استرسم داد

دکتر برای من 30 هفته نوشته

من ۳۳ هفته باید برم

دکترم برای ۳۰هفته نوشت
دوهفته دیگه میرم

من ۳۷ رفتم چون استراحت مطلق بودم
و احتمال زایمان زودرس بود
ولی تا ۴۰ هفته موند
۳۷ هفته رفتم ۳ کیلو بود

😐😐😐

من ۳۰ رفتم مرحله دوم آنومالی بود و رشد

من هنوز نرفتم میگن 30هفته بایدبری تا32یا34

عزیزم برا این ک بچه کامل چرخیده باشه میتونی از 30تا34هفته بری

من 31هفته رفتم

من ۳۰ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۵ ماهگی
مامان دوقلوها💙 مامان دوقلوها💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پرنسس سلنا مامان پرنسس سلنا ۴ سالگی