سونو رشد تو چند هفته میرین من قراره شنبه برم

۶ پاسخ

منم ۲۶ رفتم

تو ی این جنگ نمیترسی

من هفته پیش رفتم

زود نیست؟؟؟من فک کردم باید۳۰ هفته بریم

فردا گهواره میزنه برای ۲۷ هفته ولی ۲۶ پر میکنم

تو ۲۸ هفته باید بری الان زوده

سوال های مرتبط

مامان جوجو زهرا 🫀🥹 مامان جوجو زهرا 🫀🥹 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ ۱ ماهگی
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌ونهم بارداری